nedeľa 26. apríla 2015

83 dní do svadby a Skúška účesu

Je čas vymyslieť si účes. Vlastne ja som ho až tak nevymýšľala. Vedela som čo chcem / nechcem, ale nemala som konkrétnu predstavu.

Nechcem - závoj, rybí cop, tortu na hlave, ozdôbky štrasového či kamienkového typu. A nechcem ani "prečačkané" umelé záležitosti a rôzne iné nechutnosti zo 70. rokov.

Chcem - nejaký obyčajný zapletený cop na stranu, fialové frézie, ktoré budú aj vo výzdobe. That's all.

Takže ma moja najdrahšia švagriná objednala k svojej kaderníčke. Je neďaleko domu našich, kde sa v deň svadby budem chystať. A je veľmi šikovná. So far so good :) Základné predispozície splnené.

Volá sa Aďa a má svoj salón pri Košiciach v obci Čaňa. Jedno popoludnie som si k nej zašla na skúšku účesu. Vysvetlila som jej čo chcem a nechcem, a nechala som jej voľnú ruku.

Natočila mi vlasy na veľké natáčky kvôli objemu a zaplietla mi cop. Použila kopec sponiek, vláseniek a laku a tadaaaa...





Je to len taký skúšobný nástrel, ale mne sa páči, že je to také free. Presne to som chcela. A veľmi oceňujem to, že mi cop neukončila gumičkou, ale nejak tam tie vlasy "našuchorila" a poriadne zalakovala. Čo na to hovoríte?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára