štvrtok 23. apríla 2015

86 dní do svadby a Líčenie

Pri výbere vizážistky, make-up artistky alebo akokoľvek inak nazývate osobu, ktorá dokáže robiť zázraky na počkanie, som dlho nepremýšľala. Netvrdím, že som neskúsila prezrieť rôzne weby, na ktorých prezentujú svoju prácu skúsene, niekedy aj menej skúsené, dámy, ktoré sa venujú líčeniu. Žiadna z nich ma nezaujala a neudržala moju pozornosť pri prezeraní galérie na dobu dlhšiu než 2 sekundy.

Voľba bola jasná a jednoznačná. Lucka je tá najpovolanejšia osoba na skrášlenie každej ženy. Každej! Neveríte? Nakuknite sem. Úžasne milá a nesmierne šikovná baba :-)

Poznám veľa žien, z ktorých Lucka vyčarovala princezné. Ja sama som však u nej doteraz nikdy nebola. Najlepší čas to skúsiť. Sama som nevedela čo vlastne chcem. Prikláňala som sa skôr k líčeniu vo farbách hnedá/čierna/šedá... Nič farebné. Sama nepoužívam na líčenie očí farebné očné tiene, takže som si to nedokázala celkom presne predstaviť. (Ha-ha všetky očné tiene sú farebné. Áno, ja viem! Ale viete, ako som to myslela... Farby iné než hnedá/čierna/šedá...)

Objednala som sa ultrarýchlo a superpohodlne cez Facebook. Komunikácia s Luckou je naozaj bezproblémová :-) Líči u seba doma, takže som si k musela zájsť. Pri bráne domu ma zbadal jej manžel a z mojich nesmelých krokov vytušil o čo ide. "Ste tu prvýkrát?" "Ano..." "Myslel som si to. Ostatné dámy už totiž dobre vedia kam majú ísť. Týmito dverami dnu a rovno hore po schodoch :-)" "Ďakujem."

Lucka má u seba doma miestnosť vyhradenú špeciálne na líčenie. Krásne zariadená, aby sa človek cítil príjemne. Atmosféru dotvára hudba a samozrejme samotná Pani vizážistka.

Porozprávali sme sa o tom, ako si to predstavujem a že by som to chcela skúsiť "nefarebné", aj keď celá naša svadba sa ponesie v lila farbe. Líčenie bolo veľmi príjemné. Lucka pri každom líčení používa ešte nalepovacie trsy mihalníc alebo ... no ... ja neviem aký je pre to odborný výraz ... nazvime to "mihalnice v jednom kuse" :-) Môžete to, samozrejme, odmietnuť. Ja som to ale chcela skúsiť.

Konečný výsledok bol krásny. Maximálne profesionálny. A v nás (rozumej vo mne a v mojom drahom nastávajúcom) začala hlodať myšlienka, že by sme možno chceli skúsiť niečo iné. Farebné. Ja viem, ja viem, na začiatku som to nechcela... Ten život je nevyspytateľný :-D Lucka nám, samozrejme, bez problémov vyhovela. O tom ale nabudúce...

A teraz všetci povinne nakuknúť na jej prácu. Tu ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára