streda 22. apríla 2015

87 dní do svadby a Spoznávame AMS svadbičky

Óóóó ano, AMS máme radi :-)

Náš hotel neumožňuje vlastnú výzdobu na svadbách. Teda že prídete deň pred obradom s kamarátmi vyzdobiť miestnosť a všetko okolo podľa vlastnej fantázie.

A viete čo? Mne to celkom vyhovuje. Dosť som sa toho totiž bála. Ako vravievam... ja viem povedať, že je niečo pekné, ale neviem to vytvoriť.

Hotel manager nám vysvetľoval prečo zvolili tento prístup. Stalo sa, že si niekto chcel urobiť výzdobu sám. A občas to tak aj vyzeralo... 3 strašné balóny niekde v rohu, nejaký krepový papier a vo výsledku to bolo... celé zle.

Verím tomu, že niekto si dokáže vlastnú výzdobu urobiť aj sám. A pekne. Sama som videla niekoľko pekných vlastných výzdob. Ale nedokáže to každý. A ja hrdinsky priznávam, že ja tiež nie :-)

Takže ak si niekto vytvoril biednu, v horších prípadoch fakt nepeknú výzdobu, doplácal na to vlastne hotel. Ich krásny priestor to zmenilo na nepoznanie. A fotky zo svadby sa šírili po známych, rodine a kamarátoch. Ľudia to videli, a tiež videli, že to nevyzerá úplne najlepšie. No povedzte, chceli by ste potom svadbu na mieste, z ktorého ste videli fotky a nepáčilo sa vám to?

Ja viem, že hotel za to v takýchto prípadoch nijako nemôže. Ale urobí to veľa a ak to niekto na fotkách uvidí, nebude sa zamýšľať nad tým, že ono je to vlastné pekné, nebyť tých krepákov, umelých vecí a iných.... čudných vecí.

Robí to zlý dojem. A nešíri to dobré meno. A my tomu úplne rozumieme. Dali nám preto kontakt na aranžérky, ktoré sa im o design svadieb starajú.

Hovoria si AMS svadbičky a my sme radi, že nás zachránia :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára