nedeľa 19. apríla 2015

90 dní do svadby a Družičky

Vždy sa mi páčili družičky na amerických svadbách. A veľmi sa mi páčila myšlienka, že by som mala aj ja tie svoje.

Aj keď vo filmoch a na iných svadbách je bežný počet družičiek 6-8, chcela som tam len tie moje naj. Bolo by to síce asi naozaj krásne, keby ich tam bolo veľa, ale netúžila som tam mať všetky slobodné dievčatá, ktoré budú pozvané. Všetky pozvané mám samozrejme veľmi rada. Inak by neboli pozvané... ;) ale moje DVE sú pre mňa špeciálne.

Sú to kamošky, ktoré poznám od roku 1998. Stretávali sme sa denne. Pretože sme spolu vychodili celú základnú a potom aj strednú školu. Nebolo to však len o tom, že sme spolu nejako nažívali, keď už sme sa stále stretávali v škole. Sú to moje milované baby. Kamarátky do deště. Kamošky s veľkým K. Ťažko popisovať. Love ya girls :-*

Veď to chápete...Určite má každý z nás vo svojom živote takéto osôbky.

Takže moje dve úžasné družičky budú mať rovnaké šaty levanduľovej farby. Veľmi mi s tým pomohla jedna z nich - Katuška, ktorá ich intenzívne a zodpovedne hľadala, našla (!), objednala a tak všetko...

Účesy, topánočky a doplnky nechávam na nich. Však oni vedia, ako sa nahodiť ;)

K tomu každá z nich dostane na svadbe kytičku, ktorá bude ako zmenšenina mojej svadobnej kytice. Veľmi sa na to teším.

Určite budú prekrásne!
  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára