piatok 10. apríla 2015

99 dní do svadby - začíname countdown

Ahoj,
volám sa Lenka a presne o 99 dní máme svadbu. Beriem si Martina, najúžasnejšieho muža na svete.

Ako začať...

Máme vytvorenú svadobnú webstránku, ktorú vám časom predstavím, a na nej spustené odpočítavanie. Celkom náhodou som sa na ňu po dlhšom čase pozrela a zistila som, že do nášho "dňa Dé" zostáva presne 99 dní. Nie som jedna z tých šialených neviest, ktoré mesiace pred svadbou nedokážu vnímať reálny svet, žijú len tým jediným dňom a neuveriteľne tým otravujú okolie. Samozrejme, že sa teším, ale dokážem byť pri tom nohami na zemi, takže som z toho, že je to už menej ako 100 dní, nijak "nevyšilovala".

Spomenula som to mojej skvelej kolegyni v aute cestou na obed. Ako taký random fact. Ona na to "Mala by si založiť blog! 99 dní do svadby - to by bol skvelý názov" (dobre, priznávam, sme v Brne a v skutočnosti to povedala česky, ale chápete...).

Ok, tak teda blog zakladám. Každý deň rozoberiem inú tému - skúsenosti a dojmy z príprav, rady, náš príbeh (c'mon, je to svadba, trochu romantiky tu byť musí), nejaká tá povinná byrokracia... a tak rôzne, čo mi napadne.

Rada na dnešný deň: Uistite sa, že máte toho najlepšieho muža na svete. A že ho milujete. A že je to vzájomné. Pochybnosti? Vykašlite sa na to. Máte ešte 99 dní na zrušenie rezervácií a posunutie vášho života tým správnym smerom. Pretože každú z nás niekde čaká "Pán Božský". To viem. Pretože som si tiež myslela, že pravá láska je len vo filmoch.

Takže nemá zmysel strácať ďalšie dni (a ak s tým nesprávnym človekom vhupnete do manželstva len preto, aby ste sa proste vydali, tak aj roky). Každý z nás má právo na šťastný život. Opustenie vlastnej komfortnej zóny a životný reštart vám k šťastiu môžu výrazne pomôcť. Tak hurá do toho. Ak nie ste 100% šťastné, tak nemáte čo stratiť!

Určite viete, že váš nastávajúci je ten najpravejší pravý chlap? Congratulation! Svadobný countdown môže začať ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára